onsdag 24 mars 2010

Lite pyssel så här före sommaren


Jag har legat på latsidan under vintern men nu när det har blivit lite varmare
väder har lusten att börja med något "underhållande" smygit sig på.
I vintras när jag roade mig med isbrytning så hade jag oturen att bränna en topplockspackning när jag var mitt ute i isen och hade som skojigast.
Men nu när livsandarna har vaknat tänkte jag att det kunde vara på tiden att göra
något åt detta.
Så nu har arbetet med maskin renoveringen tagit sin början.
Än så länge har jag inte hunnit med mer än att dammsuga av maskinen från diverse lösa färgflagor och annat skräp samt tappat ur allt vatten och rivit loss insugningssystemet.
Men det kommer fortlöpande rapporter vart efter arbetet fortskrider.
PD.

1 kommentar:

  1. Det skall bli intressant att följa, en vacker dag står man där själv med topplockspackningarna åt pipsvängen! //Theo på Svea

    SvaraRadera